Handelsbetingelser

Handelsbetingelser 

Disse salgs- og leveringsbetingelser er gældende for køb hos:
UldeMulle
CVR-nr. 35578307
Hestvangvej 40, 9900 Frederikshavn
uldemulle@gmail.com


Forbehold

Der tages forbehold for tryk-/tastefejl samt for udgåede varer, afvigelser fra det skrevne eller det viste billede.

Leveringstid

Du vil modtage din ordre inden for 5 hverdage efter din bestilling er modtaget. ed særlige lejligheder kan der være en smule længere. Det samme kan gøre sig gældende, hvis en vare er udsolgt, og det beklager vi.  Du vil blive kontaktet, hvis dette skulle være tilfældet. Vi gør, hvad vi kan for at få sendt din vare afsted så hurtigt som muligt. Når varen afsendes, sender vi en mail til dig. Så snart varen er afsendt, trækker vi beløbet på din konto.

 

Forsendelser til Danmark

Når du bestiller varer hos UldeMulle, kan du få din pakke leveret til din nærmeste DAO pakkeshop eller med DAO privat omdeling (hvis dette er muligt) til din adresse.

Du vælger selv forsendelse metode i check out i kassen.

 

Priser for forsendelse

I Danmark: 50 kr.

Ved køb over 700 kr. er forsendelsen gratis. Tip! Gå evt. sammen med andre om en fælles ordre - så sparer I fragtomkostningerne (ved køb over 700 kr.). 

Andre priser kan forekomme ved forsendelser til udlandet. 

 

Om betaling

Du kan betale med:
Dankort
Mobile pay
Visa
Mastercard
Visa Electron
Maestro
JCB Cards
American Express
Diners Club

Der er ingen risiko forbundet med denne betalingsform, da den foregår via en sikker og krypteret forbindelse.

Alle priser er inkl. moms.

 

Fortrydelsesret og returvarer

Der er 14 dages fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven.

Betingelserne for at fortryde et køb eller ombytte en vare er:

1) Fortrydelsesfristen er 14 dage, og starter den dag du modtager varen. Du skal meddele os, at du ønsker at returnere din vare indenfor fortrydelsesfristen.

2) Varen skal være returneret til os senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at returnere varen. Du bærer selv risikoen for varen fra varens levering. 

3) For at vi kan refundere det fulde købsbeløb, skal følgende betingelser være opfyldt: varen skal returneres i original emballage (ved originalemballage forstås æske eller anden emballage, specielt beregnet til varen) og være i væsentlig samme stand, som ved modtagelsen.

4) Du hæfter selv for den forringelse af varens værdi, der skyldes anden håndtering end den, der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Som udgangspunkt må man prøve en vare på samme måde, som man ville gøre i en fysisk butik.

5) Du skal selv betale for porto til returnering af varen. VIGTIGT: Husk altid at sende varerne retur som pakkepost, så de kan spores. Varen må ikke returneres til pakkeshop.
Returadresse: UldeMulle, Hestvangvej 40, 9900 Frederikhavn. 

7) Tilbagebetaling eller fremsendelse af en anden vare vil ske senest 14 dage efter vi har modtaget din meddelelse om returnering. Vi kan dog tilbageholde betalingen indtil vi har dokumentation for, at varen er returneret. 

 

Reklamation

Du har 2 års reklamationsret. Hvis du reklamerer mere end 6 måneder efter dit køb, er det dog dig, der skal påvise, at fejlen eller manglen er opstået som følge af en produktionsfejl.

Varer, der er skadet under forsendelsen:

Tjek altid alle dine varer ved modtagelsen. Hvis en vare er behæftet med synlige fejl og mangler eller er blevet skadet under forsendelsen, skal du hurtigst muligt eller senest i løbet af næstfølgende hverdag, kontakte kundeservice på mail: uldemulle@gmail.com. Så bytter vi den uden fragtomkostninger for dig. Vær opmærksom på, at retten til at reklamere over synlige fejl/mangler eller skader på en vare, bortfalder, hvis ovennævnte reklamationsfrist ikke overholdes. Desuden er det en god idé at tage et billede af den beskadigede vare, således at du kan vise os skadens omfang. 

 

Garanti

Der er 6 mdr. garanti på alle varer købt hos UldeMulle. Garantien gælder fra den dag, varen udleveres til kunden.

Garantien omfatter synlige eller skjulte produktionsfejl.

Ved synlige fejl forstås skader eller mangler på varen, der opdages umiddelbart efter modtagelsen. Der skal reklameres senest inden for 24 timer eller inden for førstkommende hverdag.

Skader, der opstår efter ibrugtagning, og som kan henføres til en produktionsfejl, er omfattet af garantien.

Varer, der efter ibrugtagning går i stykker som følge af forkert håndtering eller fordi de på anden måde har lidt overlast, er ikke omfattet af garantien.

 

Defekte varer

Er dine varer gået i stykker, skal du skrive til uldemulle@gmail.com. Vi refunderer naturligvis portoen. 

 

Dine personoplysninger

Generelt

Hos UldeMulle er vi meget opmærksomme på behovet for hensigtsmæssig beskyttelse og forsvarlig behandling af alle personlige oplysninger, som vi modtager.

UldeMulle indsamler og lagrer dine personlige oplysninger, når du registrer dine oplysninger på hjemmesiden, køber varer hos os eller når du tilmelder dig vores nyhedsbrev. Det er dit navn, adresse og e-mailadresse, der bliver registreret. Vi gemmer disse oplysninger for at kunne ekspedere din ordre nemmest muligt. Vi opbevarer ikke informationer om betalingsmidler, f.eks. kortnummeret på et kreditkort.

Endelig anvender vi cookies til en række formål, f.eks. for at se hvordan hjemmesiden bliver brugt af vores kunder. Du kan læse mere om cookies nedenfor.

Hvem videregiver vi personoplysninger til?

Personoplysninger afgivet til UldeMulle videregives kun til virksomhedens interne udvalgte betroede samarbejdspartnere. En samarbejdspartner kan f.eks. være et fragtfirma, der benytter oplysninger om din privatadresse for at aflevere en pakke.

For at kunne videreudvikle og forbedre hjemmesiden fører vi også statistik over, hvordan brugerne anvender siden. Statistikken anvendes udelukkende anonymt i opsummeret form, f.eks. til at se hvilke sider og browsere vores kunder anvender mest. 

UldeMulle indsamler ikke personhenførbare oplysninger fra tredjemand om kunderne.

 

Din accept

Vær opmærksom på, at du skal acceptere vores datapolitik (acceptere cookies) for at anvende vores hjemmeside. 

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til vores datapolitik, eller til hvordan vi bruger dine personoplysninger, er du velkommen til at kontakte os. Du kan også få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig. 

 

Ændre personlige data

Hvis du får ny mailadresse, postadresse eller telefonnummer skal du blot logge ind med din mail-adresse og password og opdatere dine personlige oplysninger.

Gå ind på Min konto. Hvis du ikke allerede er logget ind, vil du blive bedt om at gøre det. Her kan du ændre i dine personlige oplysninger.

Er du i tvivl om noget vedrørende din ordre så skriv til uldemulle@gmail.com